Härliga måndag!

Helt underbart väder!!!
Känner att jag blir lite extra effektiv när det är sånt härligt väder.... att man sen varit iväg en vecka och bara njutit av skidåkning och slappat har väl gjort sitt till och mina "batterier" känns ovanligt laddade ;-)

Hör och häpna men jag har faktiskt putsat fönster idag! Inte ofta jag gör något sånt men idag fick jag ett ryck och - vips - så var jag igång! Nu efteråt känns det väldigt bra så nu kan jag med gott samvete luta mig tillbaka i solstolen.... *haha*

Har varit ute på A3 med Tina och hundarna.
De är ju inte de som ska styra om vi ska kunna promenera tillsammans och umgås - det är ju vi som bestämmer det!
Så idag tog vi varsin bil och träffades där ute. Måste säga att det gick väldigt bra :-)
Inget *grrr* under hela rundan.... möjligtvis var det någon hög svans några sekunder  men den slog vi snabbt ner!
Nej, med facit i hand så funkade det bra. Vi får ta det så här lugnt i början och i små steg.
Miller sprang lös hela tiden medan de andra två fick turas om.
Det var bara i slutet när vi kommit tillbaka till bilarna som Mac nog tyckte att Basti tittade lite för mycket på honom som han gav till ett kort *grrr*

I övrigt kan jag bara säga att jag har fått ett plåster. Om Basti följt mig tidigare så är det ingenting mot vad han gör nu. Han lämnar mig inte för en sekund......

Kommentarer
Postat av: M

Härligt att det funkade så bra på promenaden!

Det kommer att bli bra och som vanligt igen när ni båda är med och flocktillhörigheten är enligt gamla mönster igen! Skönt!!!

2009-04-14 @ 08:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0