Jag går runt i mina fultrosor....

Lägesrapport från familjen Olofsson.......
Tvättmaskinen går på högvarv och de sista kläderna som använts under dagen ligger nu och snurrar runt i trumman. Här hemma går vi runt i sådana kläder som vi inte ska ha med oss och som vi kanske inte använder så ofta.

För att ta mig själv som exempel så har jag nu rotat längst in i troslådan i det där hörnet där jag förvarar "fultrosorna"...... ni vet de som man inte avänder mer än i nödfall.....
Nu har vi alltså nått de stadiet då jag tvingas gå runt i dessa fultrosor -som dessutom är för små :-( *buhuu* - eftersom alla andra trosor är nerpackade i stora resväskan. Borde man kanske inskaffa sig fler par?! *hrmm*

Resväskan är alltså bara halvpackad då många av plaggen just nu hänger på torklinan. Det får bli en intensiv förmiddag imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0