Någon hann före

Har varit inne hos Nagel-Jossan idag. Egentligen hade jag inte tid förrän den 9/5 men då ska jag träffa tjejgänget uppe i Göteborg och därför avbokade jag min nagel-tid och sa att hon kunde ringa om hon fick något återbud.
Upptäckte att det var långlördag i stan och alla affärerna var öppna. Fick ett infall och tänkte köpa de där vita Conversen jag testade igår..... men någon hade hunnit före mig!!! :-(
Sprang runt i alla affärer som sålde Converse men ta mig sjutton så var alla vita i stl 36 slut överallt!!! Hallå!!?
Åh, vad jag ångrar att jag inte köpte dem igår!




Kommentarer
Postat av: Josefine

Såg du några i strl 38 kanske? Är nämligen också ute efter ett par vita converse. De jag har nu har sett sina bättre dagar.... : (

Jag kan ju hålla koll efter strl 36 när jag är på jakt..... : )

Hoppas att det går bra med tjejerna, vi hörs imorgon!

Kram Josefine

2009-04-25 @ 18:53:25
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0