Nike

På tal om att köpa skor till barn......
Jag minns när jag var barn och det var väldigt modernt med Nike-skor. De skulle vara vita med ett ljusblått Nike-märke på sidorna.
Viktigt att det var just ljusblått! *ler*

Min pappa skulle köpa skor till mig och jag var överlycklig över att nu äntligen få de där efterlängtade gympadojjorna :-)
Men vad kommer han hem med?!
Nike-skor - fast med ett MÖRKBLÅTT märke!!! Helt fel! Mardröm! Neeeeej!!!!
Tja, ungefär så var de känslor som poppade upp inom mig då. För mig var det näst intill katastrof - för pappa var det ett klipp! Det var ju REA! :-) Mörkblått eller ljusblått märke kunde väl kvitta - huvudsaken var väl att det var Nike? Så tyckte han.... så tyckte inte jag......

Tror inte att jag använde de där skorna så värst många gånger......

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag har för någon minut sedan inköpt ett par rosa/vita Puma skor. Så snygga för en som älskar rosa som jag.

Kram

2009-04-14 @ 22:18:27
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0