Nya utekrukor

Var ute en sväng på Solhaga (handelsträdgård) och fick verkligen hejda mig för att inte släppa loss "köpa-blommor-begäret". Hittade jättemycket fint att plantera och många snygga krukor.

Nästa helg ska det bli en planterar-helg! :-)
Då ska vi även fortsätta med vårt utomhusprojekt - träpanelen på huset. Detta kom ju igång så sent i fjol att vi inte hann bli klara (eller ens halvfärdiga) så det måste vi ta tag i nu.
På framsidan ska det läggas sten och jag har redan planerat i mitt lilla huvud hur det ska se ut med stenläggning, krukor och växter. Nu gäller det bara att inhandla allt. :-)


Gärna någon av dessa.... :-)

Kommentarer
Postat av: eelina

Hejhejhallå, jag har fotograferat några nya bilder.

Ta gärna en titt, men om du inte är intresserad av det, så kan du ju alltid ta en titt på min blogg & kolla om du hittar något intressant!

Ha en bra kväll!

2009-04-13 @ 20:46:52
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Helena Johansson

Snygga krukor! Kan ju förvarna om att de blir mindre snygga när de kära fyrbenta har markerat några rundor:-)..

2009-04-14 @ 17:27:47
URL: http://www.jaquilines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0