Gårdagen

Sedan jag började blogga i september förra året så var gårdagenb första gången som jag inte lämnade något inlägg.....!Kändes aningen konstigt att inte ha varit inne och skrivit något. Anledningarna var många...... för det första fanns intetiden till det och för det andra så strulade den "stora" datorn - vi har just nu ett vitt fält tvärs över skärmen och man kan liksom inte se vad som står där eller vad man ev. skriver.......annars fungerar alla funktionerna.

Igår var det personalfest hemma hos Malin och vi var några som åkte dit lite tidigare för att hjälpa till med det "sista". Men hos Malin ser det alltid ut som taget direkt från en inredningstidning och hon har koll på "allt" så det fanns inget vi kunde göra annat än att börja dricka drinkar :-)

Lägger ut bilder lite senare..... *haha*.... jag har ju en del att välja mellan *hahahaha*
Ska strax ta med mig Tina och hundarna ut på en runda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0