Bokslukare

En av anledningarna till att jag valt bort bloggandet i några dagar är att jag varit totalt försjunken i böcker! Jag som nästan aldrig brukar hitta böcker som trollbinder mig så pass att jag hellre väljer dem framför t.ex. datorn har nu sträckläst tre böcker och har i stort sett burit dem med mig vart jag än gått.
Hade hört talas om dem genom en annan blogg och eftersom jag är lite märklig i mina bokval så fastnade jag för dem och tänkte att det var värt att testa.
Skratta nu inte...men....de handlar om vampyrer (jag kanske har en förkärlek till sådana böcker eftersom jag även gillade "Låt den rätte komma in"?).
OK....i andra boken utvecklar det sig och även varulvar blir inblandade...*hehe*

Martin han hånskrattar åt mig eftersom han någonstans läst att böckerna har varit på topplistan bland UNGDOMSBÖCKER!!!! *hrrmmm*
OK, den bjuder jag på! *ler*  Tycker ändå att de var kanonbra!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag själv är ju en bokmal. Kanske fel ordval eftersom jag kör ljudböcker pga mina händer/fingrar. Jag håller på att gå igenom alla Jo Nesbös böcker. Frostående böcker men ändå följetång. Typ Camilla Läckbergs böcker. Läste förresten att hennes nya bok släpps i mitten av september. Du gillade väl henne också?

Kram

2009-08-01 @ 17:19:01
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0