En orangutang på åkern!

Erik är inne i värsta frågeperioden och frågar om allt och alla och nöjer sig inte med vilka svar som helst. Han har alltså kommit in i en ny "Varför-period". *suck*

-"Är det längst till Bockeboda eller Åhus?" frågar han helt utan anledning.

"- Det är längst till Åhus."

-" Varför det?"

*suck*

Tillslut stänger man öronen och ger bara ifrån sig ljud som typ:
ööhh......mmmm.....jaaa.....mhm....

När vi kör hem från Lotta & Ola ikväll utropar han plötsligt:
-" Åh, där stod en stork mitt på åkern!"

Jag hinner kasta ett öga och upptäcker att han faktiskt har rätt. Jag berömmer honom för att han visste vad fågeln hette.

"- Ja, jag tänkte först säga att det stod en orangutang ute på åkern men sen kom jag på att det hette stork!"

*skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0