Första arbetsdagen är avklarad

Egentligen är jag toktrött men jag vägrar att känna efter....ännu. Jag vet att om jag sätter mig ner i soffan så kommer det att krävas en enorm kraftansträmgning av mig att komma därifrån. Ja, risken är ganska stor att jag blir sittandes där resten av kvällen. Så.... för att inte verka helt osocial så sätter jag mig vid datorn istället *skratt*

Min första arbetsdag är avklarad och med facit  hand så överlevde jag *ler*
Kul att träffa sina trevliga kollegor (även om jag umgåtts med dem under sommaren ändå). Man kastas in i verkligheten och det är då man blir medveten om hur avstängd man varit från sitt jobb under semestern....helt underbart - det är ju precis så det ska vara!

Två dagar kvar sedan är det helg! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0