Full aktivitet

Ellen kommer hem med sitt schema idag och vi upptäcker att det är dags för idrott redan imorgon....*oups*....vi som inte köpt nya gympaskor ännu. Hög tid att göra det nu!
Familjen Olofsson lägger upp planerna och strukturerar tillvaron genom att skicka iväg mig och Ellen till stan för att inhandla nya skor, tröjor och omslagspapper till skolböcker (trodde faktiskt inte att man klädde böcker längre...... men det gjorde man visst). Martin följer med Erik på fotbollsträningen. När vi är färdigshoppade så möter vi  upp på fotbollsträningen och jag hinner småskvallra och diskutera lite med de andra 6-åringarnas föräldrar om hur de upplevt sina barns första skoldag.

Hem, käka middag, ut på hundrunda med Basti. Fick sällskap av Josefine och Bozze och kunde snacka av mig ytterligare med Josefine.....(tack för pratstunden, Josefine :-)   )

Har packat skolväskor och suttit och jobbat resten av kvällen. Nu är jag så trött att ögonen snart går i kors *gäsp*

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag har hittat dig Pernilla!

2009-08-20 @ 20:48:42
URL: http://alicesprallis.bloggy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0