Golfklubbor i överflöd

Har varit på jakt efter golfklubbor till barnen som de kan ha för att prova på att spela med. Fick ett tips om att Nettan (kusin) hade hemma hos sig och slog en pling till henne. Jo, det stämde :-)  Tvåbarnset och en bag kunde jag komma och låna om vi ville. Självklart! :-)
Barnen var lyriska och planerade redan vem som skulle dra vagnen (fick låna en vagn också).

Väl hemma står jag och pratar med grannen mittöver oss. Vi kommer in på golfspelandet och då går hon och plockar fram två barnset till....med bagar + en vagn! Så nu har vi golfklubbor i överflöd! :-)  Det är olika storlekar på klubborna så vi får väl testa och se vilka som passar dem.

Erik var mycket orolig över att inte komma till golfbanan ikväll eftrsom jag hade ont i ryggen. Han till och med erbjöd sig att massera mig för att jag skulle känna mig bättre så att vi kunde åka upp och spela *skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0