Inför skolstarten

Ellen har velat åka in till stan för att kolla in alla skolstartsgrejer som fyller många hyllmeter i affärerna nuförtiden. Det hör ju liksom till att inhandla lite "gott & blandat".....saker om man egentligen inte behöver men som man ändå vill ha.
 
Ellen var på jakt efter ett pennskrin som var fyllt med pennor men alla de som vi hittade kostade minst 300 kr och jag började undra om det var figurerna utanpå pennfodralet som var det dyra för inte kan det ha varit innehållet.
(Nu ska jag faktiskt passa på att göra lite reklam för Kvantum! :-) Hoppas du blir glad nu, Anders!)
Där hade jag nämligen spanat in ett sådant pennskrin dock utan några figurer eller motiv på utsidan, utan helt enfärgat. Vad jag kunde se så såg innehållet identiskt ut med det som vi sett i de andra affärerna i stan.
Ellen tyckte det var jättefint och det kostade bara en struntsumma jfr med de andra vi kollat på. Skitbra! :-)

Sen hittade hon en kalender på Bokia som hon föll för och det tyckte jag var en bra idé så hon kan skriva upp sina läxor och annat som hon ska komma ihåg.



Erik har länge velat ha finger-skateboards men jag har tyckt att det varit mycket pengar för lite grejer.....
Idag fyndade vi.....hittade finger-skateboards till en billig peng :-)   Gissa om vi har en glad kille som ligger här på golvet och skatar med sina mini skateboards.



(Ja....jag förstår mig inte heller på dessa....... så ni är inte ensamma.... *hrrmmm*)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Tack för den, då är det inte bara jag som kliar mig i huvudet. Fingerskateboards??????

Kram

2009-08-11 @ 08:53:11
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0