Jag är sponsrad! :)

Jodå! Martin var inte så svårflörtad och han följer villigt med till gofbanan även ikväll :-)

Världen är full av omtänksamma och snälla människor - jag har precis fått en vagn(!) så att jag nu ska slippa gå och bära denna tunga, otympliga och svårhanterliga golfbag. Tusen, tusen tack Curt!!! Du har inte bara räddat mina axlar, utan också sett till att mitt humör håller sig på topp under dessa 6 korta hål. Jag kan erkänna att Martin var aningen orolig vid sista hålet igår kväll om jag skulle lyckas klara gå hela rundan utan att få ett utbrott och kasta hela golfbagen i närmsta sandgrop (bunker, hette det visst).

"- Ta det nu lugnt, Pilla!"  sa han med en viss oro på rösten när jag svor för trettiofjärde gången.......

Just nu kom jag på att jag egentligen redan nu kan kalla mig för att vara sponsrad!!! *skratt*
Genast låter det väldigt mycket mer proffessionellt, eller hur? Jag har helt enkelt blivit sponsrad med en golfvagn! Inte illa med tanke på att min karriär endast består av en runda på korthålsbanan :-)

Kommentarer
Postat av: Curt

Ja, nu är golfvagnen nerplockad till markplanet, avspolad och fin. Välkommen hit och hämta den!!!

2009-08-06 @ 19:22:52
Postat av: Pilla

Ännu en gång - TUSEN TACK!!!

Är på väg till dig nu :-)

2009-08-06 @ 19:37:49
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Tina

Fräckt att bli sponsrad redan innan man börjat!

Ville bara kolla om du ska till Ronneby på lördag?

Idag har jag premiärbadat i Yngsjö :)

Hoppas på en stranddag imorgon oxå. Mia och jag går banvallen kl 8.00 imorgon om du vill med.

2009-08-06 @ 20:47:49
Postat av: Tina

Blev sugen på vampyr böckerna.

Har du köpt eller lånat dem?

2009-08-06 @ 21:39:03
Postat av: Pilla

Jag vill gärna med på hundrundan imorgonbitti.

Vampyrböckerna ligger här hemma och väntar på dig :)

Varnar dig...de är beroendeframkallande! ;)

2009-08-06 @ 21:49:10
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0