Jag har varit på gymmet *hehe*

Jag, Jessica och Malin har nu bestämt oss för att börja bli lite mer aktiva...alltså träna. Det gick t.o.m. så långt att jag och Jessica körde inom Friskvårdshuset efter jobbet för att kolla läget.
Passen var varierade men låg ganska tidigt så vi ville kolla andra alternativ - dvs andra gym. Vi hann besöka tre olika gym och efter det var vi så trötta så vi orkade inte mer. Det tar på krafterna att gå på gym!!! I alla fall besöka dem i entrén *skratt*
Priserna varierar inte så mycket utan det är väl snarare utbudet vi går på. Samtidigt är ju Sofie redan inskriven på Friskvårdshuset så det vore ju knäppt om vi skrev in oss någon annanstans. Det som tilltalar mig på det stället är att det även ingår tillträde till badhuset och min tanke är ju att vi ska försöka bli flitiga besökare där i höst.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Glöm inte mig:)



Jag är ju också medlem där!

Kram C

2009-08-12 @ 22:26:15
Postat av: Tanja

Vad dåligt samvete jag nu fick då. Träna...det klingar inte i mina öron precis.

Kram

2009-08-12 @ 23:06:48
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Anonym

Hallå! Glöm nu inte Nautulus där jag tränar!!!!

2009-08-12 @ 23:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0