Jobbigt med blodsmaken

OK, det där med gym var ett svårt val! Med Cecilia och Sofie på Friskvårdshuset, Caroline på Nautilus och Jessica som försöker locka mig till Friskis & Svettis så inser jag att det kanske är bäst hemma i soffan trots allt? ;-)

Jag och Jessica fortsatte att diskutera träning idag på lunchen och konstaterade snabbt att det enklaste hade varit om man gillat att springa. Enkelt och lätt.....bara knyta skorna och öppna ytterdörren.... Men om man nu råkar tycka det är världens absolut tråkigaste då?!
Att springa har definitivt aldrig lockat mig även om jag kan vara väldigt imponerad av de som fixar det och dessutom gör det med bravur....som Jossan & Thomas t.ex.

Nja.... det är nog inget jag ska ge mig på......det är så himlans jobbigt med den där blodsmaken man får i munnen efter några steg *hehe* Dessutom (detta diskuterade vi också idag) har man inte världens mest graciösa springstil....inte som gasellerna precis....utan snarare som en elefant! Klumpeliklump.....

Kommentarer
Postat av: M

Hämningarna har jag släppt för länge sedan och står för att jag är den flåsande elefanten som låter som en hel blåsbälg och som springer saaakta.

Jag trodde inte heller på det, men det är faktiskt värt ett seriöst försök ;-)

I med pluggarna i öronen och på det Pilla!

2009-08-13 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0