Klippa gräset

Började klippa gräset men tog snabbt paus. Varmt + 1000 grejer som behöver plockas undan innan man har fritt fram att plöja fram med gräsklipparen.
När det är dags för gräsklippning önskar jag mig en helt vanlig gräsmatta utan några som helst grejer eller dekorationer på den som stör de raka rader jag vill köra med maskinen. Det blir så mycket jobbigare och joxigare när man ska behöva svänga och kringla & krångla runt olika föremål. Jag vet att vår trädgård är fullproppad med saker......stor gungställning med rutschkana, stor sandlåda, lekstuga, stor studsmatta, stor pool + alla Bastis leksaker som ligger utspridd och "gömda" här & där.
Det tar sin lilla tid innan man är klar........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0