Martin ska ta på fotbollsskorna igen

Dripp dropp..... nu har vi kommit hem och kläderna är ganska blöta. Basti får ligga och torka på ett lakan i hallen.
Kul att se att det funkade bra mellan Basti och Kaxe som inte träffat varandra sedan i våras.

Snart åker mysbrallorna på och fredagsvällen kan börja.....jag är redo ;-)

Imorgon ska Martin snöra på sig fotbollsskorna och ge sig ut på planen. Det är ett föräldralag från Ellens fotbollslag som ska spela någon typ av turnering på Vä IP imorgon. Dagen avslutas med Sillafest. Martin var först lite skeptisk till just temat på festen eftersom han inte är någon stor anhängare av fisk och skaldjur. Men han får väl ta med sig lite skinka eller varför inte en korvaslarver? *ler*
Grejen är ju att vi ska göra något tillsammans i laget och jag är såååååå glad över att jag inte behöver bidra med min närvaro på fotbollsplanen. Jag ska inta en bra plats vid sidan av planen och bara komma med tips till spelarna ;-)

Samling 10.00 och första matchen 11.00.....seriöst *hrrmmm* ;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hundarna på tork i hallen och jag har intagit soffläge. Ligger och väntar på hämtmat, film och godis :-)

Hör av dig om du vill med till Åhus imorgon på fm. Jag måste reka var kossorna är inför söndagen. Eller du behövs som cherleader och papparazzi?

2009-08-21 @ 19:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0