Sagan om ringen

Man ska se upp för de där sofforna......de innehåller nog någon form av sömnpulver. Det slår ju aldrig fel (i alla fall inte här hemma) - så fort man satt sig i den så börjar man känna sig dåsig.

Jag var lite småsugen på att se Sagan om ringen igår kväll på TV. Barnen ville också se och efter en kort överläggning så var vi överens om att det var OK under förutsättning att vi såg den tillsammans med dem. Vi ville ju inte ha några skrikande barn på natten pga mardrömmar :-(

Det började bra......hela familjen samlad och vi kunde förklara och "skoja" bort de läskiga delarna i filmen....
Sen somnade Ellen......sittandes *ler*
Sen småslumrade jag......liggandes *ler*
Sen blev jag väckt av Martin som berättade att han gick och la sig. Erik däremot satt med stora vakna ögon och tittade på filmen. Jag lyckades hålla mig vaken en stund.....men sen måste jag ha somnat igen *suck*
Det slutade alltså med att Erik - som var den som egentligen INTE skulle se filmen - var den som satt ensam och tittade på den medan resten av familjen sov! *suck* det är ju verkligen skitbra.......! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0