Bean-bag

Har bestämt mig för att inte behålla Kaxes Fatboy till Basti. Det är egentligen bara en känsla jag går på - bra eller dålig det vet jag inte.
Fick däremot ett hett tips från Tina om en saccoliknande säck - till hundar - som skulle heta Bean-bag. Gick in på deras hemsida och läste och tittade på bilder. Måste säga att jag är lockad att testa en sådan till Basti istället.

Anledningen till att jag avstår Fatboy är egentligen bara detaljer men man brukar väl säga att "det är detaljerna som gör det"...... eller? ;-)
Jag gillade Fatboys storlek men den var aningen för stum (för mkt fyllning) för Bastis smak och dessutom var materialet ganska halkigt. Egentligen är det ett kanonbra material eftersom det är slitstakt och smutsavvisande men inget så där jättegosigt.
Som jag fattar det så är Bean-bagarna gjorda av mjukt tyg men med gummi på insidan så att även den blir tålig.
Någon som rent utav ägen en Bean-bag?

Kolla gärna deras hemsida!

www.bean-bag.se


Kommentarer
Postat av: Tanja

Ser väldigt intressant ut. Kan vara något som jag skulle kunna köpa till Kezo och Douglas också. Men jag måste säga, tråkiga färger. Varför inte rosa :-) Det tror jag att dom skulle uppskatta, om inte dom så matte.

Kram på dig och god fortsättning

2009-12-28 @ 15:30:08
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Har köpt en idag och Basti älskade den direkt! Det kändes som ett helt rätt köp även om färgerna kanske inte var de allra roligaste (det håller jag med dig om) ;-)

2009-12-28 @ 17:52:05
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Grattis på födelsedagen!

Smakade drinkarna bra igårkväll?

2009-12-29 @ 12:20:34
Postat av: Pernilla

Grattis på födelsedagen!



Smakade drinkarna bra igår?

2009-12-29 @ 12:21:47
Postat av: Pilla

TACK Pernilla!

Jo, drinkarna var farligt smarriga! :-)

2009-12-29 @ 23:35:46
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0