Idol-Eriks flickvän

Lördag kväll.
Sitter här vid köksbordet och försöker vara lite social samtidigt som jag skriver på datorn.
Ellen dekorerar våra pepparkakor med rosa och grön glasyr och Martin har börjat med middagen.

Läste på löpsedlarna när jag var och handlade. Det mesta dessa dagar handlar ju om Tiger Woods och Idol. Vet inte om det var fler än jag som reagerade igår kväll på Idol-Eriks flickvän som inte fattade att hon skulle kliva ner från scenen när hon väl gett honom kramen och pussen. Jag satt där i soffan igår och försökte med telepati få henne att fatta att det nog var läge att kliva av scenen och ner på sin plats igen. Nej då.... hon stod kvar där och dansade och log.
Visste inte om det bara var jag som tyckte till om detta lilla i-landsproblem men tydligen var det några till eftersom det stod om det på löpsedlarna idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0