"- Jag är en isbjörn och bor på "Nodpolen"....."

Erik vaknade precis och gick in i vårt sovrum, hoppade ner i vår säng och kröp ner under täcket. Denna ritual går per automatik nuförtiden.... *suck*

Egentligen vet jag inte om jag ska sucka eller le för om jag ska vara riktigt ärlig så måste jag erkänna att det ibland kan vara jättemysigt att ha den där lilla varma klumpen tryckandes mot sig. Dock är det inte lika mysigt när man får ett par iskalla fötter instuckna under sig mitt i natten...! :-(

Nu var han yrvaken och frös......

"- Mamma, jag fryser! Det känns som om jag är en isbjörn och bor på "Nodpolen"......."

    



Ser ni likheterna? *ler*


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Läs gärna min blogg som handlar om mitt liv som au pair i CO USA.

2009-02-02 @ 22:50:18
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0