10 barn!!!

Oh my god!
Har precis tittat på Familjen annorlunda.......
Alltså...... 10 barn! Det skojar man inte med! Det har respekt med sig!
Hur hinner man med? Hur hinner man med varje barn? Hur hinner man med sig själv?

Tolka mig inte fel - jag är imponerad av dem som väljer detta enorma familjeliv. Det är dock bara att inse att jag inte hade fixat det. Inget för mig. Två räcker alldeles lagom :-)

Jag menar..... vi kan bara ta det exemplet att den ena familjen med 10 barn ska åka på skidsemester. De har en egen buss som pappan kör familjen i.
Jag blundar och ser framför mig scenariet när 10 barn med blöta vinterkläder ska komma in efter en dag i skidbacken...... *oohhhh*


Bild - Tv4

Nej, min familj räcker alldeles lagom till mig..........två barn, en man, en hund och en blogg  :-) *skratt*

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

dom skulle skaffat en TV efter 3 barn typ.

2009-02-23 @ 21:33:21
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: mela

Jag tycker det är härligt med stora familjer (min man har 9 syskon) men jag själv skulle nog inte klara av det, taskiga nerver. haha ;)



Nej men jag beundrar dom som orkar, helt klart.

2009-02-24 @ 11:45:21
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0