Arbetsfördelning från liggande läge

Good morning!
Ligger fortfarande kvar i sängen och myser. Martin är iväg på sina "äventyr" och blir förhoppningsvis klar med hyllan idag :-)
Igår kväll fick jag "order" om att ta upp Erik i god tid nu på morgonen och servera frukost eftersom han ska träna tennis sen. Egentligen borde jag ha stigit upp nu men det funkar ganska bra att arbetsfördela och instruera från liggande läge också ;-) *haha*
Ligger dock med öronen på helspänn så att jag hör när Martin svänger upp på uppfarten så att jag vet när det är dags att rusa upp *fniss*

Efter tennisträningen ska vi ut och pimpla med Lotta & Ola. Kan ju bli spännande. Jag hade iofs föreställt mig klarblå himmel och strålande sol......

Tror ni det bli någon gädda? *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0