Dags för farbror doktorn?

God morgon!
Innan jag öppnade ögonen i morse försökte jag med tankens kraft frambringa klarblå himmel och lite sol..... men jag var nog inte riktigt fokuserad i min tanke för när jag väl öppnade ögonen var det som vanligt - d.v.s. grått. Idag har vi t.o.m. lite dimma......*tjoss*

Vid frukostbordet bestämdes det att det nog är dags att ta med Erik till farbror doktorn för att se om det ev. ska behövas penicillin för att få bukt med den här envisa febern och influensan. Febern hänger fortfarande med och vägrar gå ner.

Ska dock först hinna ta en långrunda med Basti i Rinkaby. Vi tog en mörkerrunda igår ute på A3 tillsammans med de andra killarna - Mac, Miller, Kaxe och Zorro. Tur att det finns blinkande halsband.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0