Dags för optikern

Varje dag konstaterar jag att det är hög tid för mig att boka tid för synundersökning. Men tror ni att jag får loss tummen?! Nej....... precis!
Att det ska vara så svårt att lyfta luren och slå numret till optikern!

Nu har jag dessutom ytterligare en anledning - Ellen!
Vi har länge misstänkt att hon behöver glasögon och nu påpekar hon själv titt som tätt att hon inte ser vissa grejer på långt håll. Hon kan också få huvudvärk när hon läser....... kan tecknen bli mer tydliga?! Skärpning Pernilla!!!

Nej, imorgon ska jag ringa och boka tid! Nu har jag press på mig eftersom jag skriver det här.

Jag tror att jag skjutit det framför mig pga att jag inte vill erkänna att jag hela tiden får sämre syn...... jag menar...... hur långt kan det gå?! Jag ser ju redan skitdåligt! När andra håller kudden framför ansiktet när de kollar på skräckfilmer - ja, då kasar jag ner mina glasögon istället....... det är på den nivån...... *suck*


Kommentarer
Postat av: Tina

Ville bara säga att 13 stycken släktingar till Bozze uppträder på SÖNDAG i Hässleholm.

2009-02-18 @ 19:04:41
Postat av: Pilla

Tack för upplysningen!

Läste du Josefine? Då är det dem vi ska kolla på på söndag. :)

2009-02-18 @ 19:08:40
URL: http://ww.pillao.blogg.se/
Postat av: Lena

Känner igen det där. Trodde inte att ene sonen behövde glasögon, mest bara för att det är lite bökigt att ta tag i det.

När han väl kommer till optikern uttrycker hon det att "han ser ju inte ett dugg"

Ja ja.....

2009-02-18 @ 20:40:47
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej!

Ja, jag läste oxå det. KUL :D

2009-02-18 @ 22:18:56
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0