Elektrisk tandborste till barn

Ellen är fortfarande mycket fixerad vid sina tänder och hur de ser ut. Själv tycker jag att de ser ut precis som alla andra 8-åringars - stora (eftersom käken inte vuxit sig till rätt storlek ännu) och med lite gluggar här och där i kombination med lösa mjölktänder :-)

Hur som helst så står hon varje morgon och kväll och borstar mycket noggrannt framför spegeln med olika sorters tandborstar.
Nu har hon funderat och kommit fram till att hon skulle vilja ha en elektrisk tandborste. Helt OK för mig.
Var och kollade på en sådan häromdagen. Finns bara en enda till barn - Braun.
Naturligtvis kostar den lite extra bara för det..... ca 450kr.

Någon som testat den till sina barn?


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är på jakt efter en sån till min son , han hatar att borsta.Om du köper kan du vela skriva vad ni tyckte?! =)

2009-02-11 @ 22:14:05
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Vi har haft elektriska tandborstar från Braun, så länge jag kan minnas. Inte just sån här för barn men vanlig. Testade ett annat märke en gång men den var inte alls lika bra. Jonas gillade dock aldrig den elektriska, han sa det kändes som en jordfräs i munnen;))Men det är mycket lättare att hålla tänderna rena! Emma tyckte det var bra.

2009-02-11 @ 22:39:26
URL: http://www.hotfire.se
Postat av: Margret

Som den förnuftiga mor- och farmor jag är så fick både Wasanthi och Jonathan just en sådan el.tandborste i julklapp. Vet du vad: De älskar att borta sin tänder!

Kram

2009-02-12 @ 19:37:25
Postat av: Malin

Victor har sedan ett år tillbaka den tandborsten. Han gillar att den spelar inte så mycket tandborstningen, men sen är den från fyra år också...

2009-02-12 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0