Erik är feberfri!

Erik är feberfri!!! :-)
Det känns som en evigt lång fas av febertermometrar och alvedonslurkar kanske är på väg mot sitt slut...... men än vågar man ju knappt hoppas eller tro..... men det känns som om det är slutet nu faktiskt! :-)

Han har varit fruktansvärt rastlös idag och velat göra både det ena och det andra.
Att han missade sjörövarkalaset hos Philip gjorde ju inte saken bättre. Det har varit suck och stön och till slut tog jag med mig honom på en liten kort utflykt till Tivoliparken för att mata ankorna. För honom var det det roligaste som hänt på evigheter! :-) *ler*

Liten egotripp var det också eftersom solen höll på att gå ner och jag tog med mig kameran i hopp om att fånga något fint på bild.
Solen är inte det lättaste att fotografera men förhoppningsvis är det sådana tips jag kommer att få på fotokursen....... jag längtar :-)






Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt att det går åt rätt håll!

Vilka härliga bilder avundsjuk ;-) sådana vill jag också kunna ta!:-)

2009-02-08 @ 18:44:20
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Pilla

Ja, det är inget konstigt. Bara att trycka på knappen... :)

Jag är en nybörjare som testar allt hon kan! :)

Men.... - TACK!

2009-02-08 @ 18:47:43
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad fina dina bilder blev!

Infogar du texten i photofilter nu?

2009-02-08 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0