Fredagen den 13:e

Fredagen den den 13:e!
Otursdag?
Nja..... tror inte så mycket på det. För mig är det som vilken annan fredag som helst (säger jag i alla fall nu när jag sitter här vid frukostbordet).

Martin och Erik har tagit sovmorgon och jag och Ellen har precis ätit frukost. När jag lämnat Ellen på skolan (hon är inte ledig idag) ska jag få min spruta och sen ska jag sätta mig med ett dataarbete (PIM). Det är 3 nivåer vi ska göra/klara och jag ska nu äntligen få tummarna loss och ta tag i den sista delen. *pust*

Klockan 13 ska jag lämna in bilen på verkstaden (igen) för att de ska kunna byta spindelleden (?). Tydligen något de gör på alla bilar av denna modellen. Visste ärligt talat inte ens om att det fanns något som hette spindelled. Undrar vad den har för funktion?!

Ha en underbar dag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0