Gamla klasskamrater

Sitter här med ett leende på läpparna och håller på att bli smått nostalgisk.... :-)
Har hittat många av mina gamla klasskamrater från högstadiet på Facebook nyligen och man inser att man blivit några år äldre.
Även om mycket har förändrats så finns ju minnena kvar och man minns både det ena och det andra.
På högstadietiden umgicks jag näst intill bara med killar i min klass. Det bara blev så och det trivdes jag bra med. Man slapp alla tjejintriger och sladderattacker. Här var det bara raka rör som gällde och det passade mig bra!

Måste nog erkänna att höstadietiden var den roligaste tiden av min skolgång (gymnasiet inräknat...)


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag håller fullständigt med dig om att det var bättre att umgås med killarna.

Kram

2009-03-01 @ 00:45:49
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0