Lymfkörtlar hit och lymfkörtlar dit!

Lymfkörtlar hit och lymfkörtlar dit! Var jag än säger till Martin att jag har ont eller är öm, så svarar han :

"- Det är lymfkörtlarna!"

Men alltså! Man kan väl för fasiken inte ha lymfkörtlar överallt?!
OK, jag vet att det finns några i armhålan och där har jag haft ont ibland. Då säger "doktor" Martin :

"- Du har nog en infektion på gång!"

Jaha...... och vart tar den vägen sen då? För den ser jag aldrig röken av!

Nu är jag öm i nacken/bakhuvudet och tydligen finns det lymfkörtlar där också...... surprise?!
Nu går jag och lägger mig och hoppas att alla lymfkörtlar vilar upp sig till imorgon! ;-) *aningen sur*




Kommentarer
Postat av: Alessandra

Får väl ha det jag också, men det känns lite så där.. men om alla har det så kan väl jag också!

Krya på dig i nacken och sov gott!

2009-02-20 @ 22:53:48
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0