Rena rama julafton :-)

Martin har bakat kladdkaka idag och det är ju aldrig fel med en kladdkaks-fika :-) *mums*
Efter fikan åkte jag och Ellen hem till pappa & Ingrid för att visa glasögonen. Hela besöket slutade som rena rama julafton. Vi åkte hem med en bärbar dator och ett par vinterskor (till mig :-)    )
Nästa gång ville Martin åka dit...... *skratt*

Datorn var inte till mig och Martin utan till Ellen & Erik......... det där med egen dator har vi ju sagt blankt nej till tidigare men nu stod vi där helt plötsligt med en i famnen. Behöver jag förklara hur Ellens ögon lyste?! *skratt*

Frågan är ju bara nu var den ska stå. Ellen lobbar starkt för att den ska vara inne på hennes rum men där är så fullsmockat med allt "pycke" och annat småskit så den kommer inte att få plats så länge det inte görs en rejäl utrensning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0