Snabba tips, tack!

Om det finns någon där ute som har bra tips på hur man får en kille på snart 6 år att ta det lugnt, så kan ni väl omedelbart höra av er till mig?! Please!!!
Det har lagrats så otroligt mycket "spring i benen" på honom under dessa veckor att det nu inte längre går att kontrollera. Det liksom "sprätter" i hela hans kropp och studsbollen är tillbaka (se tidigare inlägg) *ler*

Jag känner mig som en bandspelare som går på repeat hela tiden och rabblar:

"- Ta det lugnt!"

Men det finns så mycket han vill göra nu och han förstår inte varför det inte går.
Yrandet igår är som bortblåst och hans schizofrena feberkurva får mig bara att skaka på huvudet.... Kommer nog aldrig att bli klok på kroppens snabba vändningar.

TV:n är en helt underbar uppfinning i dessa lägen. Funderar skaprt på att binda fast honom i sängaveln så kan han ligga där och glo på dumburken...... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0