Snacka om näsblod!

God kväll!
Det har varit dålig uppdatering nu ikväll men det beror på att vi haft fullt upp......
Erik fick hög feber och började blöda näsblod. Det har han ju inte gjort på evigheter och jag började ju nästan tro att den där etsningen i näsan gjort susen och underverk - men nu börjar jag tvivla.
Erik har haft näsblod 1000gånger men jag lovar att han ALDRIG haft så mycket som ikväll! Riktigt läbbigt! :-(

Det var t.o.m så att jag kände mig osäker på om vi verkligen skulle kunna fixa det på egen hand. Det fullkomligt pulserade ut från båda näsborrarna och vi fick inte stopp på det! Det rann båda hållen men han kunde svälja så vi slapp det från munnen också...... stackaren :-(

Alvedonen har tagit udden av febern - han svettas som en liten grisunge - men tyvärr yrar han också. Det går inte att få kontakt med honom och han är helt stirrig, ledsen och ser syner...... *suck*

Det har varit filmkväll ikväll men två gånger har jag fått springa upp till honom. Första gången hade han stigit upp från sängen och satt och pratade med sina akvariefiskar...... *ler* ....... ja, man kan ju inget annat än att skratta och le åt det hela ;-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Stackars Erik. :(

Hälsa från oss!



2009-02-05 @ 23:01:57
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0