Sovit med glasögonen på

God morgon!
Har precis vaknat och ligger fortfarande kvar i sängen.......*hehe*
Precis som vid alla andra lov så har nu Martin påbörjat nya projekt och har åkt iväg tidigt i morse för att snickra. Antagligen kommer han hem vilken sekund som helst med nybakta frallor *ler*

Den sista halvan av natten har jag sovit med glasögonen på....... ja, det var inte det allra skönaste......
Jag ser ju i stort sett ingenting utan mina extra ögon och när man då hör konstiga ljud från golvet mitt i natten och ska hinna hitta sina glasögon och ta på dem och sedan lokalisera varifrån ljudet kommer.....ja, då slutar det till slut med att man behåller dem på...... enklare så!

Men det har varit falskt alarm alla gånger. Basti har inte slickat eller tuggat på sin tass utan har mest glott yrvaket på mig och undrat varför jag glor på honom där i mörkret.....

Idag vankas det lunch på stan! :-) Mysigt!

Kommentarer
Postat av: J

Öllsjö är fiiint!

2009-02-16 @ 14:07:41
URL: http://thoujenticle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0