Sudda bort den där självbelåtna minen!

Martin har verkligen fått blodad tand när det gäller Guitarr Hero vilket är kul! :-) 
På något konstigt outtalat sätt så har det startats en tävling mellan oss vem som kan få bäst poäng.
Det har pendlat fram och tillbaka men igår tyckte jag att jag satte ribban rejält när jag slog hans gamla rekord med 6000 poäng! Inte illa pinkat! *hehe*

Idag har jag ju inte varit hemma så mycket - först i stan några timmar och sedan hundrunda....... vilket innebar att Martin fick gott om tid på sig att öva här hemma.
När jag kommer hem så har han slagit mitt rekord med 1000 poäng.... *suck*

Ni som känner honom kan ju säkert föreställa er vilken självbelåten min han går omkring med här hemma nu. Enligt honom så har han knappt spelat något alls idag utan "lyckades" bara så där hux flux stänka in så många poäng! Märkligt va?! *hrrmmm* :-(

Kommentarer
Postat av: mAria

Spelar han på EXPERT-nivå?

Kolla om han bytt ner sig! Kanske är det lättare att få 6000 p om man spelar på EASY?



Värt att studera noga.

2009-02-16 @ 20:07:27
URL: http://stroke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0