Tragisk film

God kväll!
Nu är jag hemma igen efter en jättetrevlig kväll!
Malin hämtade upp mig och sedan träffade vi Sofie och Jessica på bion. Filmen var nog en av de mest tragiska jag sett på länge..... den var bra.... men det var också en sån film som jag blir arg av!

Tog mig en stund efteråt för att lugna ner känslostormarna över idiotiska människor och deras handlingar. Det värsta var egentligen att man inte kan gömma sig bakom en fiktiv story i detta fallet - detta skulle kunna vara taget från verkligheten idag - just nu - sorgligt men sant!

Hur som helst det blev en fika efteråt med både Latte och kladdkaka *gottigottgott* :-)

Tusen tack för biobesöket, Sofie & Malin! En perfekt sen födelsedagspresent! :-)


från filmen Mammut....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Visst var den bra men jag har fortfarande ont i magen av den, minst tre sorgliga berättelser i en, det tar på krafterna!

Ta väl vara på allt bra i era liv, vi har det bra!

Kram



Ps Vab gick ju inte idag eller hur var det? ;-)

2009-02-03 @ 08:20:42
Postat av: Pilla

Nej, jag vet...... men vad gör man?! :(

2009-02-03 @ 08:23:30
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0