Eriks lista

Erik sitter i mitt knä..... kelsugen.....mysigt :-)

Han tycker att jag ska skriva hans önskelista på bloggen.......

Okej då!

Shoot!


• fotbollsspel (som står på ett bord och man snurrar på spakar på långsidorna för att röra på spelarna).
• "laser"svärd
•  lego polisstation
•  Pokémonfilmer (DVD)
• lego Power miners(?) går som reklam på TV just nu.....
• Pokémonkort (fast mamma tycker det räcker....)
• Pokémonfigurer

....

Ok nu räcker det!
Ska påpeka att Erik har sagt fler saker men de går under rubriken "onödigt krafs"...... så jag skriver inte ens upp dem.
Om jag får ha ett finger med i spelet så skulle jag kunna fortsätta hans önskelista så här....

•  byxor och tröjor
•  kalsonger och strumpor
•  pyjamas
•  skidvantar
•  långkalsonger

*hehe*

Han har ju nedräkning...... det är 10 dagar till han blir 6 år! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0