Hur kan han vara så pigg idag?!

Erik ville följa med ut med Basti och jag tänkte att det vore väl inte helt fel att lufta av honom också. Efter rundan stannade vi kvar ute i trädgården en stund och jag var snabb att ta ut kameran och knäppa några kort.

Så trist nuförtiden eftersom allt bara är dött, grått och trist. Jag vill ha mer liv och färg och längtar verkligen till våren när alla knoppar brister, fåglar börjar kvittra och solen tittar fram.

För övrigt kan jag rapportera att febern nu har försvunnit och kvar återstår bara den envisa fökylningen med allt snor som det innebär.... *suck*
Men om han ska följa samma mönster som Ellen och Martin så kommer hans feber tillbaka i kväll eller i morgon bitti........ vi får väl se......

När man ser korten kan man dock inte tro att han låg med 40°C feber igår!








Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Söta foton :D kram

2009-02-04 @ 23:22:20
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0