- Ta alla!

Fick ett SMS från Sofie - min evige Skumtomtespion - som berättade att det fanns Skumtomtar på Hemmakväll för endast 6 kr/st.
Ångest! Ingen bil och dessutom kunde jag ju inte lämna Erik hemma själv.
Ringde Martin på jobbet och bad honom att köra inom på hemvägen. Jag kan väl säga så här - han var inte överlycklig precis! *hrmm*

När han kom dit så fanns det 12 påsar kvar. Sa åt honom att ta alla!!! Oavsett pris!
Hörde på honom att han tyckte detta var väldigt nära gränsen för vad som han ansåg OK.

"- Jag kan väl inte ta alla?!"

"- O, jo!!! Det kan du! Bara ta dem!"

Han kom precis hem med en hel kasse full med härligheter! :-)


Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Gud va smarrit med alla skumtomtar. Ha en trevlig fredagskväll.

Kram Lena

2009-02-06 @ 16:36:14
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: Lena Svensson

Nu kom jag hit via länken jag lagt in på min sida.

Kram Lena

2009-02-06 @ 16:43:54
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0