Vad ska man nu ta till för knep?

Idag har jag ätit lunch med Jessica och Sofie på stan - vardagslyx! :-)
Idag var det träff utan barn...... på onsdag blir det träff med barn.......

Berättade för Martin om våra planer för onsdagen........

"- Vi ska till A-N-D-Y-S on Wednesday."

Ibland får man både bokstavera och blanda in lite engelska för att inte avslöja allt.

"- Åhhh! Ska vi till Andy's på onsdag?!" utbrister Ellen.

*suck*
Vad ska man nu ta till för knep? Teckenspråk? Ryska? Kinesiska?

Kommentarer
Postat av: Gloria

Hej! Det låter som en rolig veckoplanering. Nu är det nog dags att prata med maken "UTAN barn".

Fast......jag vet inte om det hjälper. Ibland tror jag att jag, omedvetet, pratar kinesiska, när min man svarar på mina frågor!!!

Ha en trevlig vecka! Gloria

2009-02-16 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0