Villken dator ska jag köpa?

Sitter här framför TV:n, inlindad i en fleecefilt, och tittar på BECK.
Trodde vi hade sett alla BECK-filmer som går att se men de verkar ha förökat sig. Just denna filmen hade vi inte sett.

Jag ska väl ärligt erkänna att jag har ett öga på TV:n och ett ner på datorn. Martin blir lite irriterad på mig när jag ibland frågar vad som hänt eftersom jag surfat runt i cyberrymden istället för att kollat på TV:n.

Jag är mer och mer fokuserad på att köpa mig en liten dator som är lätt att bära med sig om man ska iväg. Jag vill inte att den ska vara för långsam samtidigt som den inte få vara för dyr...... rimliga krav? *ler*

Om det finns någon där ute som kan tipsa mig om ett bra köp så tveka inte! Jag behöver tips och råd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0