2 dagar kvar....

Idag är jag nog både pösmunk och aningen sunkig.....  ni vet flottigt hår, osminkad och skitiga myskläder. Men snart ska det bli en total omvandling. Ska nämligen iväg på middag till mamma och då får jag fräscha upp mig.

Martin är i full gång och målar väggar i sovrummet och jag har inte en susning om vi kommer att kunna sova därinne i natt utan att bli "höga" på ångorna. Nu är det nog iofs inga farliga ångor men jag känner inte riktigt för att ligga därinne om det fortfarande luktar. Då bäddar jag nog hellre ner mig hos någon av barnen - och gör dem överlyckliga!

2 dagar kvar tills jag börjar jobba igen - jag som precis vant mig vid detta glassiga liv - sovmorgnar, fralle-frukost, fotinlägg (haha), hundrundor i dagsljus och ingen stress.....! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0