Aaaaahhhhhh!!!!!

Är hemma igen efter kvällen prov. Om ni undrar hur det gick så kan jag väl svara "sådär".
Den delen jag trodde jag skulle ha svårast för - den med en massa detaljfrågor - den klarade jag utan problem ..... märkligt!
Den andra delen som jag egentligen inte var så orolig över..... ja, det var den jag missade. Hade ett fel. Piss!!! :-(
Egentligen är detta ett I-lands problem men jag är så jäkla förbannad på mig själv att jag inte fixade detta!

Nu kommer lite hund- och utställningstermer så ni som vill hoppa över detta stycke kan göra det......:
Jag skulle skriva in resultatet för en juniortik som deltog i en internationell utställning. Det var sista hunden jag skulle fylla i - de andra hade jag klarat.
Domaren hade meddelat att hon fick allt och tog vad hon kunde.

Ha! Lätt! Jag började fylla i streck inom allt det hon tog - 1:a pris och naturligtvis fick hon ett CK eftersom hon gick vidare och vann btkl och sedan också blev BIR. Certet fick hon också naturligtvis eftersom hon är en ras som tillhör fig.2. Självklart skulle hon ha CACIB också - tyckte jag - eftersom domaren sagt att hon skulle få allt!
..... och där flög mitt poäng! Sen när får juniorer CACIB, Pernilla??!! Aaaahhhh!!!!!

Ett litet jäkla streck för mycket!

Så....... nu tänker jag inte skriva mer om detta! Nya tag på söndag då jag ska dit och skriva en ny resultatlista - dock ej samma...... tyvärr :-P

En tröst(?) på vägen..... ingen i gruppen klarade hela provet idag........ :-(

Kommentarer
Postat av: Helena Johansson

Vi tror att du kommer att bli en superbra ringsekreterare! Jag hoppas bara att du skriver läsligt när du skriver fort.....:-)

2009-01-28 @ 19:47:47
URL: http://www.jaquilines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0