Barbie-ben

Tittar ni på Let's Dance (ja, jag vet att du inte gör det Sofie....... så vuxen men ändå bara "9" år enligt testet *haha*)?
Hur som helst - eftersom barnen älskar det så blir det ju att man själv också blir sittandes i soffan och glor.
Efter två program vill man inte sluta att titta utan har redan skaffat sig sina favoriter.

Sopa undan Kitty (i första hand) och bana väg för Morgan och Magnus....:-)
Även Laila Bagge imponerar för att inte snacka om hennes ben!!! Jag har ju alltid sagt att mina ben ser ut som prinskorvar...... nu fick jag det ännu mer bekräftat! Snacka om Barbie-ben!

        
    




Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej gumman!

Kan du tänka dig, vi har samma favoriter och vill även slänga ut samma person ur tävlingen. Det gjorde inget att Linda åkte igår, det blir lättare att rata en nästa vecka.

Kram

2009-01-17 @ 10:26:55
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0