Desperationen börjar sprida sig!

Trött & hungrig...... ingen bra kombination för någon - inte heller för mig!
Vårt "gotte-skafferi" är fullt men där finns inget som jag är sugen på. Drömmer bara om mina skumtomtar och att de nu är ett avslutat kapitel......
Om någon av er råkar få tag på en påse - eller två :-) - så betalar jag gärna det dubbla om jag får köpa den av er. (Snacka om att vara desperat! :-S)
Men tänk då på att det måste vara "rätt" sort - alltså Cloettas Juleskum (röd påse eller låda) :-)

Desperationen har tagit mig så långt att jag nyss helt hysteriskt slet upp en påse nötter och började knapra på ....... *suck*....... ja, det säger väl en hel del......!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag vet precis vad du talar om. Jag är själv så förbannat sugen på något men vet inte på vad. Det tragiska är att skafferiet här hemma är inte som ditt fullt utan tvärtom. T o m hundmaten börjar sina (inte för att jag hade tänkt nalla därifrån). Jag orkar inte köra handla. Jag vet inte om du har någon affär nära hemmet, det har inte jag. Bakar jag något blir det för mycket och jag får dåligt samvete för att jag måste äta upp det, man kan ju inte kasta det :-), eller hur?

Kram

2009-01-08 @ 18:27:43
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Malin

Hej! Jag har i och för sig lovat Tina att inte berätta något men...

Det står en hel låda i vårt högskåp längst ner i klassrummet. Med nyckel nr.1 kommer du lätt in.

2009-01-08 @ 19:11:53
Postat av: Pilla

Åh.... du är en ängel!

Ingen som märker om det saknas en eller två? ;)

Hahaha.....

2009-01-08 @ 19:17:24
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Tina

Jo du!

Dem räknade jag innan jag och Stina gick hem idag.

Det ska vara priser till vår bingo, så dem rör du inte!!!!

Men du kan få köpa många bingo brickor :)

Ha!

2009-01-08 @ 20:32:48
Postat av: jessica

jag har skumtomtar kvar, äter ett par om dan. HAr ätit två idag, jätte goa, ska nog gå och ta en...mmmmmm..

2009-01-08 @ 20:58:35
Postat av: Pilla

Jessica, var det inte några kort du ville att jag skulle hämta till dig? hehe

Helt plötsligt känns det som om vi kan förhandla.... ;)

2009-01-08 @ 21:45:07
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0