Det stör mig!

Det stör mig! Det stör mig så fruktansvärt!!!
Igår kväll höll jag på att tappa tålamodet totalt när kameran och datorn inte alls ville samarbeta utan allting bara låste sig hela tiden och jag var tvungen att starta om gång på gång.....

Idag skulle jag ge det ett nytt försök fulladdad med nytt och fräscht tålamod - trodde jag.....
Favorit i repris och jag höll på att bli galen!
Då kommer kära Martin hem och gör precis så som jag har gjort 20 ggr och vad händer då tror ni?! Ja, inte så svårt att gissa...... allting funkar naturligtvis!

Självklart får man en lektion i hur man bör gå tillväga och att det inte är något fel på datorn (som jag har velat ha det till) utan snarare på mig och att jag är så hastig och har bråttom med allting. Arrgh!!!
Försöker förklara för honom att jag inte alls stressat utan gjort så som jag alltid gjort tidigare....... varför får jag då en sån där "förmodligen-blick", av Martin?!

Jaha gott folk.... så nu gillar datorn och kameran varandra igen......!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Det är typiskt män. Så fort något går i sönder eller försvinner tittar alltid Jimi på mig och frågar -"Vad har du nu gjort?" Jag själv skyller på Kezo eller Douglas och om jag vet att dom är oskyldiga (det händer, tro det eller ej) så är det alltid Jimi själv. Erkänner han det då? Nej.

Kram

2009-01-22 @ 21:10:20
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0