Flicka 8 år säljes billigt!

Ellen bestämde ju sig igår för att vara KILLE på maskeraden och allt var frid och fröjd.... trodde jag.....!
När jag är ute med Tina på hundrunda ringer jag hem för att höra om de börjar bli klara för kalaset. Martin suckar och berättar att vår kära dotter nu plötsligt har tagit beslutet att hon inte längre vill vara kille - utan prinsessa!

Kanske tur att jag var långt därifrån för om jag hade varit hemma så hade jag nog satt mig vid datorn och lagt in en "FLICKA 8 ÅR SÄLJES BILLIGT-annons" på Blocket!
Jag hoppas inte att det är någon ny för-tonårs-fas hon ska gå igenom igen..... de kommer liksom i vågor och är inte alls roliga att uppleva!

Hur som helst så ville hon inte ha de prinsesskläderna som vi hade tagit fram utan hon hittade andra....*suck*

Måste dock erkänna att hon lyckats ganska bra med sin utstyrsel ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0