Hemma igen

Nu är man Skånetös igen :-)
Som man brukar säga - "Borta bra men hemma bäst!"   Det är alltid skönt att komma hem och jag ska erkänna att jag redan har provlegat min säng - såååå skön..... ;-)   Är tok-trött ikväll och hade gärna gått och lagt mig nu.

Helgen har varit kanon! Det tillhör ju inte vanligheterna att få bo på hotell därför känns det ju extra lyxigt. Det har funkat över all förväntan att bo tillsammans allihopa (tvåbenta som fyrbenta) och jag gör gärna om hela konceptet en annan gång.

Imorse skulle vi hinna checka ut innan vi tog några steg in i mässhallarna och utställningsringarna. Det tog lite tid att få ner allt vårt bagage från 17:e våningen eftersom hissarna fick fnatt emellanåt...... Men med andan i halsen landade jag med alla mina grejer lagom tills dess att man startade i ringen. Det vara i stort sett bara ut med hunden och in i ringen direkt......

Basti blev placerad som 2:a bland hanhundarna och fick en bra kritik så inga sura miner här inte... :-)

Kamerabatteriet är på laddning men jag lovar att det kommer bilder senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0