Högstadiepluggning

Tack för kramarna (Pernilla och Josefine)! :-)  De värmde! *ler*

Hade en rejäl downperiod tidigare ikväll men jag bäddade ner mig hos Erik och sov en stund och vaknade upp och kände mig piggare. Tänk vad lite sömn kan göra för underverk! :-)

Efter det har jag tillbringat hela kvällen med att plugga som en blådåre! Jag kallar det "högstadiepluggning" (men då blir Martin lite sne eftersom han inte alls vill kännas vid detta *ler*).
Det innebär för mig att man vrålpluggar kvällen innan provet och jag konstaterar att vid en respektabel ålder av 35 år så har jag alltså inte kommit längre i min studieteknik ...... *suck*....... vad är jag för förebild för mina elever egentligen?! Fast de är ju klart - de vet ju inte hur jag har gjort *hehe*

Hur som helst - jag är inget "fan" av detaljfrågor eller utantill-kunskap....... vad är det för mening?!
Provet jag ska göra imorgon känns väldigt förlegat och för min egen del så känns det som det kvittar om jag klarar det eller ej - mina kunskaper som jag har fått under kursens gång finns väl lagrade..... men det är klart..... vill man komma vidare och slutföra hela kursen så måste man ju tyvärr klara detta test *pust & stånk*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0