Hundvalp eller fiskar?

Efter ishallen körde jag och barnen till Grizzly (djuraffär). Brist på bajspåsar här hemma förde oss dit......
Varför brådska? Vi tog det som en utflykt och stod och studerade alla akvariefiskar väldigt noga. Som jag skrivit i ett tidigare inlägg så vill både jag och Erik ha ett akvarium och nu blev även Ellen lite sugen.... :-)
Erik resonerade med sig själv.....

"- Alltså, jag vill ju ha en hundvalp.... men den kan ju bajsa på mitt golv.... hrrmmm...... nej, då tar jag nog en fisk istället!"

Haha...... Ja, det lär nog bli ett akvarium förr eller senare......

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag hade akvarium innan. Underbart vackert. Det är som en levande tavla.

Kram

2009-01-15 @ 21:14:10
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Chattis

Klart grabben ska ha ett akvarium. Tyst,luktar inte o så kan man resa bort några dagar utan att be om passning.

Ett akvarium är ett äventyr för barn!!??

Erik kan få låna en guldfiskskål av mig.

2009-01-15 @ 21:32:28
Postat av: Pilla

Chattis!

Vad menar du med att Erik kan få låna? Jag då?! ler

2009-01-15 @ 21:47:55
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Chattis

Du kan få titta o njuta, men Erik lånar. Så får du se hur stort ansvar han tar!!??

Chrille fick det av en tidigare kollega o lovade guld o gröna skogar ;).

Säg bara till när det ska hämtas,står i Rickarum hos mamma.

2009-01-16 @ 08:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0